• CABAÑAS PARA PENSAR

    VARIOS AUTORES MAIA EDICIONES Ref. 9788492724611 Ver otros productos de la misma colección Ver otros productos del mismo autor
    Este libro analiza una serie de ejemplos de arquitecturas íntimas y esenciales a través de un conjunto de fotografías de Eduardo Oteiro, y estudia la relación entre la intimidad, el lugar y el proceso creativo de quienes trabajaron en esos refugios-estudio. Filósofos, compositores, escritores o cine...
    Dimensions: 210 x 140 x 25 mm Peso: 840 gr
    Disponible en 7 dies
    18,00 €
  • Descripció

    Este libro analiza una serie de ejemplos de arquitecturas íntimas y esenciales a través de un conjunto de fotografías de Eduardo Oteiro, y estudia la relación entre la intimidad, el lugar y el proceso creativo de quienes trabajaron en esos refugios-estudio. Filósofos, compositores, escritores o cineastas: Wittgenstein, Heidegger, Grieg, Mahler, Strindberg, Hamsun, Bernard Shaw, Virginia Woolf, Dylan Thomas, Derek Jarman y Lawrence de Arabia. Coeditado con la Fundación Luis Seoane de La Coruña, el texto también está traducido al inglés.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.