• LA - SERVICIOS DE ATENCION COMERCIAL.

    LOE

    ARIZA RAMIREZ MC GRAW HILL Ref. 9788448196806 Ver otros productos de la misma colección Ver otros productos del mismo autor
    Texto que subre los contenidos de actividades de atención/información al cliente. Se incluyen los organismos e instituciones de protección y defensa del consumidor y usuario. Se expone las fases del plan de calidad y mejora del servicio de atención al cliente/consumidor/usuario. Teoría explicad...
    Dimensions: 285 x 230 x 10 mm Peso: 109 gr
    Disponible en 7 dies
    38,45 €
  • Descripció

    Texto que subre los contenidos de actividades de atención/información al cliente.

    Se incluyen los organismos e instituciones de protección y defensa del consumidor y usuario.

    Se expone las fases del plan de calidad y mejora del servicio de atención al cliente/consumidor/usuario.

    Teoría explicada de forma gráfica mediante tablas y esquemas.

    Se incluye una simulación de los procesos reales de trabajo que un técnico en actividades comerciales encargado de la atención al cliente tiene que realizar.

    Gran cantidad de recursos complementarios:

    - Actividades interactivas

    - Audios con situaciones reales mostrando los errores y aciertos

    - Evaluaciones y generador de examines

    Conoce nuestros LIBROS DIGITALES (Pincha aquí )

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.