• TEORÍA SOCIOLÓGICA MODERNA

    RITZER GEORGE MC GRAW HILL Ref. 9788448132248 Ver otros productos del mismo autor
    Con esta quinta edición, la obra se desliza hacia su tercera década y su segunda ciclo.El punto fuerte de esta edición es el regreso a la teoría de sistemas. Entre otras características que destacan, está la incorporación de los apartados sobre la aplicación de las ideas posmodernas, las críticas al...
    Dimensions: 233 x 164 x 42 mm Peso: 1328 gr
    Disponible en 7 dies
    49,00 €
  • Descripció

    Con esta quinta edición, la obra se desliza hacia su tercera década y su segunda ciclo.El punto fuerte de esta edición es el regreso a la teoría de sistemas. Entre otras características que destacan, está la incorporación de los apartados sobre la aplicación de las ideas posmodernas, las críticas al posmodernismo, el surgimiento del pos-posmodernismo, así como un análisis de los nuevos medios de consumo y del pensamiento de Manuel Castells sobre la sociedad de la información. Un refuerzo considerable a este libro es el innovador capítulo sobre la teoría feminista contemporánea.La presentación clara y sencilla de las diversas teorías hace que este texto sea muy accesible a los estudiantes universitarios que cursan asignaturas relacionadas con la materia.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.