• GRIS DE CAMPANYA

    KERR, PHILIP LA MAGRANA Ref. 9788482649566 Ver otros productos de la misma colección Ver otros productos del mismo autor
    «Ningú no treballa per als seus enemics si no és que no pot triar gaire», diu en Bernie Gunther. Som a l´any 1954 i en Bernie és a Cuba. Cansat d´espiar a en Meyer Lansky, una feina cada cop més perillosa, busca un vaixell i una companya bonica per deixar
    Ancho: 14 cm Largo: 21 cm Peso: 250 gr
    Disponible en 7 dies
    4,95 €
  • Descripció

    • ISBN : 978-84-8264-956-6
    • FechaEdicion : 08/02/2011
    • AñoEdicion : 0
    • Autores : KERR, PHILIP
    • Traductores : ROIG GIMENEZ, ESTHER
    • NumeroPaginas : 496
    • Coleccion : LA NEGRA
    «Ningú no treballa per als seus enemics si no és que no pot triar gaire», diu en Bernie Gunther. Som a l´any 1954 i en Bernie és a Cuba. Cansat d´espiar a en Meyer Lansky, una feina cada cop més perillosa, busca un vaixell i una companya bonica per deixar

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.