• ROMEU I JULIETA (SEGONA PART)

    UNA RELACIÓ ENVERINADA. PREMI RAMON MUNTANER 2014

    FRANCESC PUIGPELAT I VALLS FANBOOKS (GRUP 62) Ref. 9788416297030 Ver otros productos de la misma colección Ver otros productos del mismo autor
    Si Shakespeare hagués escrit una segona part de Romeu i Julieta segurament no hagués convertit els seus enamorats en morts-vius, ni s’hagués ni imaginat que la seva parella estrella acabés avorrida l’un de l’altra. En definitiva, no hauria escrit mai aquesta divertida i irònica novel·la plena d’acci...
    Ancho: 140 cm Largo: 215 cm Peso: 194 gr
    Disponible en 7 dies
    12,95 €
  • Descripció

    Si Shakespeare hagués escrit una segona part de Romeu i Julieta segurament no hagués convertit els seus enamorats en morts-vius, ni s’hagués ni imaginat que la seva parella estrella acabés avorrida l’un de l’altra. En definitiva, no hauria escrit mai aquesta divertida i irònica novel·la plena d’acció i tòpics sobre l’enamorament.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.