• ¿POR QUÉ TIENEN NOMBRE LAS COSAS?

    JEAN PAUL MONGIN - JUNKO SHIBUYA ERRATA NATURAE Ref. 9788415217534 Ver otros productos de la misma colección Ver otros productos del mismo autor
    ¿Por qué tienen nombre las cosas? ¿Por qué un caballo se llama «caballo»? ¿Es porque tiene cabellos? ¿Es porque lo monta un caballero? ¿O es el caballero quien se llama «caballero» porque monta caballos? ¿Podría un caballo llamarse de otra manera? ¿Podría llamarse «jirafa» o «payaso»? ¿Sabes por qué...
    Ancho: 185 cm Largo: 260 cm Peso: 250 gr
    Disponible en 7 dies
    16,00 €
  • Descripció

    ¿Por qué tienen nombre las cosas? ¿Por qué un caballo se llama «caballo»? ¿Es porque tiene cabellos? ¿Es porque lo monta un caballero? ¿O es el caballero quien se llama «caballero» porque monta caballos? ¿Podría un caballo llamarse de otra manera? ¿Podría llamarse «jirafa» o «payaso»? ¿Sabes por qué Platón se llama Platón? ¿Y tú por qué te llamas como te llamas?

    ¡Descubre la filosofía con Platón!

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.