• COUNSELING: TEORÍA Y PRÁCTICA

    HOUGH, MARGARET ELEFHERIA Ref. 9788493527402 Ver otros productos de la misma colección Ver otros productos del mismo autor
    Counseling: Teoría y práctica es el libro de texto mas vendido en Inglaterra para una gran variedad de cursos y masters de Counseling.. Cubre todos los principales enfoques teóricos de la psicoterapia del counseling, explora las habilidades clave necesarias para poner en práctica la teoría. Incluye ...
    Ancho: 246 cm Largo: 189 cm Peso: 250 gr
    Disponible en 7 dies
    22,00 €
  • Descripció

    Counseling: Teoría y práctica es el libro de texto mas vendido en Inglaterra para una gran variedad de cursos y masters de Counseling.. Cubre todos los principales enfoques teóricos de la psicoterapia del counseling, explora las habilidades clave necesarias para poner en práctica la teoría. Incluye las directrices marcados por la British Association for Counselling and Psychotherapy.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.