• FUNDAMENTOS DE MARKETING

    KOTLER, PHILIP/ARMSTRONG, GARY PRENTICE HALL Ref. 9786073217224 Ver otros productos del mismo autor
    Esta decimoprimera edición de Fundamentos de marketing ofrece las mejores técnicas y herramientas para impulsar una estrategia de marketing que genere valor para elclien te y al mismo tiempo supere las metas de la empresa. Con un enfoque dinámico y actual
    Peso: 250 gr
    Disponible en 7 dies
    34,95 €
  • Descripció

    Esta decimoprimera edición de Fundamentos de marketing ofrece las mejores técnicas y herramientas para impulsar una estrategia de marketing que genere valor para elclien te y al mismo tiempo supere las metas de la empresa. Con un enfoque dinámico y actual

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.