• ORGANIZACIÓN Y DIRECCIÓN DE EMPRESAS HOTELERAS

    RODRÍGUEZ ANTÓN, JOSÉ MIGUEL Y ALONSO ALMEIDA, MARÍA DEL MAR SINTESIS Ref. 9788497565905 Ver otros productos de la misma colección Ver otros productos del mismo autor
    Este manual aporta una visión novedosa y actualizada de la dirección -desde un enfoque marcadamente estratégico- y organización -entendida como acción, efecto, teoría y sistema- de las empresas hoteleras. Está dirigido a los estudiantes de la Diplomatura y del Grado de Turismo y a los participantes ...
    Ancho: 170 cm Largo: 230 cm Peso: 602 gr
    Disponible en 7 dies
    25,00 €
  • Descripció

    Este manual aporta una visión novedosa y actualizada de la dirección -desde un enfoque marcadamente estratégico- y organización -entendida como acción, efecto, teoría y sistema- de las empresas hoteleras.


    Está dirigido a los estudiantes de la Diplomatura y del Grado de Turismo y a los participantes en los Programas Máster y en los nuevos Programas Oficiales de Posgrado de Turismo. Igualmente a los estudiantes de Formación Profesional del Ciclo Formativo de Grado Superior de Hostelería y Turismo, así como a cualquier persona interesada en conocer las últimas tendencias y retos a los que se debe enfrentar la dirección de las empresas hoteleras.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.