• JUEGA CON ACCIÓN O VERDAD

    600 PREGUNTAS Y PRUEBAS PARA DIVERTIRTE CON TUS AMIGOS

    AA. VV. CUPULA LIBROS (PLANETA) Ref. 9788448019624 Ver otros productos de la misma colección Ver otros productos del mismo autor
    ¡600 preguntas y pruebas para divertirte con tus amigos! Divididas en tres niveles según su grado de dificultad (o, mejor dicho, de atrevimiento), con ellas podrás retar a tus amigos, poner a prueba distintas habilidades, ver quién es el más osado y conocer con detalle algunas de sus fantasías más í...
    Ancho: 105 cm Largo: 105 cm Peso: 354 gr
    Disponible en 7 dies
    12,50 €
  • Descripció

    ¡600 preguntas y pruebas para divertirte con tus amigos! Divididas en tres niveles según su grado de dificultad (o, mejor dicho, de atrevimiento), con ellas podrás retar a tus amigos, poner a prueba distintas habilidades, ver quién es el más osado y conocer con detalle algunas de sus fantasías más íntimas… ¡No vale mentir!

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.