• CONSERVAS DULCES Y SALADAS

    MARTINE LIZAMBARD CUPULA LIBROS (PLANETA) Ref. 9788448006556 Ver otros productos de la misma colección Ver otros productos del mismo autor
    Este kit incluye un libro con 28 recetas de conservas dulces y saladas: salsa barbacoa, pimientos marinados, sabrosos patés y cremas dulces para untar, deliciosas frutas en almíbar… Además, te ofrece trucos y consejos que te ayudarán a saber con qué otros alimentos combinar las conservas y cómo pres...
    Ancho: 190 cm Largo: 190 cm Peso: 966 gr
    Disponible en 7 dies
    19,95 €
  • Descripció

    Este kit incluye un libro con 28 recetas de conservas dulces y saladas: salsa barbacoa, pimientos marinados, sabrosos patés y cremas dulces para untar, deliciosas frutas en almíbar… Además, te ofrece trucos y consejos que te ayudarán a saber con qué otros alimentos combinar las conservas y cómo presentarlas para obtener platos y aperitivos que harán las delicias de tus invitados.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.