• EL LIBRO DE LAS EMOCIONES

    LAURA ESQUIVEL PUNTO DE LECTURA Ref. 9788466327329 Ver otros productos de la misma colección Ver otros productos del mismo autor
    Desde la publicación de Como agua para chocolate quedó claro el interés de Laura Esquivel por el mundo emotivo, así como su inigualable capacidad para comprenderlo y darle forma. En esta ocasión, nos presenta un ensayo con una novedosa visión sobre las emociones humanas. Este arriesgado y valiente l...
    Ancho: 125 cm Largo: 190 cm Peso: 122 gr
    Disponible en 7 dies
    7,99 €
  • Descripció

    • Encuadernacion : MobilPocket
    Desde la publicación de Como agua para chocolate quedó claro el interés de Laura Esquivel por el mundo emotivo, así como su inigualable capacidad para comprenderlo y darle forma. En esta ocasión, nos presenta un ensayo con una novedosa visión sobre las emociones humanas.
    Este arriesgado y valiente libro, escrito con el estilo cálido y accesible que ha convertido a la autora en una de las más leídas, nos brinda respuestas acerca de un tema que nos concierne a todos, nuestro crecimiento personal.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.