• 1001 PELICULAS QUE HAY QUE VER ANTES DE MORIR

    STEVEN JAY SCHNEIDER GRIJALBO Ref. 9788415989875 Ver otros productos del mismo autor
    Las mejores películas de todos los tiempos, aquellas que no hay que perderse. La selección que presenta este volumen considera tanto la importancia de las películas en la historia del cine como el entusiasmo con que las recibieron el público y la crítica. Con reseñas amenas e informativas, 1001 pelí...
    Dimensions: 209 x 162 x 57 mm Peso: 1913 gr
    Disponible en 7 dies
    19,90 €
  • Descripció

    Las mejores películas de todos los tiempos, aquellas que no hay que perderse. La selección que presenta este volumen considera tanto la importancia de las películas en la historia del cine como el entusiasmo con que las recibieron el público y la crítica. Con reseñas amenas e informativas, 1001 películas que hay que ver antes de morir constituye la guía de referencia esencial para cualquier amante del séptimo arte.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.