• LA ESTRATEGIA DEL MALESTAR EL CAPITALISMO DESDE LA CAIDA DEL MURO HASTA LA CRISIS FINANCIERA

    JOSÉ MARÍA RIDAO TUSQUETS Ref. 9788483838037 Ver otros productos de la misma colección Ver otros productos del mismo autor
    Si la caída del Muro de Berlín anunció el fin de la utopía comunista, la crisis que sacudía a Occidente en 2007 empobreció a millones de ciudadanos y certificó el derrumbe de la «revolución» conservadora liderada por Margaret Thatcher y Ronald Reagan, que desmantelaba el Estado de bienestar, dejaba ...
    Ancho: 138 cm Largo: 210 cm Peso: 250 gr
    Disponible en 7 dies
    18,00 €
  • Descripció

    Si la caída del Muro de Berlín anunció el fin de la utopía comunista, la crisis que sacudía a Occidente en 2007 empobreció a millones de ciudadanos y certificó el derrumbe de la «revolución» conservadora liderada por Margaret Thatcher y Ronald Reagan, que desmantelaba el Estado de bienestar, dejaba a los mercados sin control estatal y debilitaba a las instituciones internacionales. Frente a los supuestos ideales de austeridad, equilibrio fiscal y desregulación de los mercados, el diplomático José María Ridao denuncia los mitos del mesianismo político al que nos hallamos sometidos desde el cambio de milenio y los atentados de las Torres Gemelas.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.