• LA ESPAÑA POSIBLE

    TRES ENSAYOS PARA UN NUEVO REGENERACIONISMO Y UNA REFLEXIÓN SOBRE EL PODER

    CÉSAR MOLINAS/LUIS GARICANO/SANSÓN CARRASCO/CARLES CASAJUANA PENINSULA Ref. 9788499424095 Ver otros productos de la misma colección Ver otros productos del mismo autor
    Un libro que recoge en un solo volumen cuatro ensayos de impacto publicados en los últimos dos años: ¿Qué hacer con España?, de César Molinas (2012), El dilema de España, de Luis Garicano (2014), ¿Hay derecho?, del colectivo Sansón Carrasco (2014), y Las leyes del castillo, de Carles Casajuana (2014...
    Ancho: 150 cm Largo: 230 cm Peso: 886 gr
    Disponible en 7 dies
    24,90 €
  • Descripció

    Un libro que recoge en un solo volumen cuatro ensayos de impacto publicados en los últimos dos años: ¿Qué hacer con España?, de César Molinas (2012), El dilema de España, de Luis Garicano (2014), ¿Hay derecho?, del colectivo Sansón Carrasco (2014), y Las leyes del castillo, de Carles Casajuana (2014).

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.